maanantai 27. toukokuuta 2013

Ponnistuksia ylös, mahalaskuun päättyen

Hehee, tässä on ollut aika epäaktiivinen viikko. Keskiviikkona tallilla ja torstaina sain uuden putken. Sigman 70-300mm macrolla :) Testasin siinä sitä macroa vähän.


Perjantaina Milla tuli meille. Rajattiin kenttä puomeilla ja mentiin ratsastelemaan koulua. Minä menin Rafilla ja Milla Demillä. Siinä sitten mentiin aika paljon pitkällä ohjalla. Väistettiin vähän ja tälleen. Välillä ei meinannu tulla mitään ku jaloista puhti poissa+ naurukohtaus. lol. Vika tehtävä oli sit sellanen et tehtiin kolmikaarinen kiemura laukalla vaihtojen kera ja vikalle ''sivulle'' laukkapiruetti+ vaihto. Sitä mentiin pariin kertaan ja molempiin suuntiin ja lopeteltiin siinä sitte.











Liputin :D

Lauantaina mulla oli estekisat Chapelissa. No mun piti osallistuu niihin Paukulla, mutta sillä olikin jalka kipeänä niin meninkin sitten Kakella. Luokka oli 60cm. Rata sisälsi sellaisia tehtäviä mm. laukka ja ravipuomit, ristikko ravilla ja sen jälkeen nostettiin laukka ja pari hyppyä laukassa. Kaks etsettä tais olla se 60cm korkeat. Varustettiin siinä Tirpan kaa Kake. Menin lämppäämään kentälle aika ajoissa ja kävelinkin siinä aika pitkään. Tirppa oli räpsimässä kuvia. Alion siinä sitte lämppäämään. Kun päätin hypätä ekaa kertaa lämppäestettä tapahtui seuaavasti: Lähestyminen hyvä, esteellä Kake päättää pariksi sekunniksi, että eipäs mennäkkään ja minä olen jo menossa. Kake pättää tulla perässä, liian myöhään ja minä putoan Kaken selästä alas xD Siinä nauroin sitä sitten ja totesin Tirpalle, että tähän lähti hyvin. Otin Kaken kiinni ja takasin selkään. Loput lämppähypyt sujukin sitten paremmin. Kun pääsimme radalle ja lähtömerkki oli annettu huomasin olevani väärässä suunnassa. Menin aivan paniikkiin, mutta onneksi sain suunnan vaihdettua ja radan aloitettua. Rata meni hyvin, mutta viimeisen esteen päällä hieman hölläsin ajatellen: ''Jes, viimeinen este!'' No se oli kohtalokas virhe ja tasapainoni järkkyi juuri sopiasti alastulossa ja kyllähän minä siellä hiekkaa haistelin. Kaiken lisäksi putosin kaksi metriä ennen maaliviiavaa ja jos minua ei olisi hylätty, olisin voittanut luokan. Se harmitti, mutta olin toisi tyytyväinen siihen, että rata meni hyvin. Tallin jälkeen Tirppa tuli meille vilä yöksi ja katottiin Hobitti ja mentiin ulos päästelee pikkasen höyryjä.




 
Parhaillaan...

...putoamassa



 
Kun putoamme,...
Pudotkaamme tyylillä xD

 
Kauhee badass poni xD
Sunnuntaina Tirppa lähti ja me mentiin Millan kanssa PoPaRille kahen aikoihin. Ringolla mentiin. Lissä voit lukea täältä :)

2 kommenttia: