lauantai 6. huhtikuuta 2013

''En mä silti voi tietää, onko noissa umpinaisissa lakuissa jotain sisäl''

Jooh, otsikko. Mutta en ole ratsastellut pahemmin kepukoilla viikolla. Keskiviikkona olin tallilla ja torstaina naputtelin kaverin kaa lisää esteitä. Ja varoitan jo tässä, että postaus on aikamoinen kuvapommi...

5.4. Mentiin poikkeuksellisesti ''Pontsoilemaan''. Yleensä menennään sunnuntaina, mutta silloin minä olen raahautumassa Tampereen messukeskukseen hevosmessuille. Jotenka menimme eilen tallille. Tarkempaa randoilua voit lukea täältä. Meniimme Ringolla, kun Pontsolla meni jo joku. Kentät olivat niin huonossa kunnossa, että menimme tiellä, joka oli sula. Käveltiin ravailtiin ja laukkattiinki hikka. Pikaisen hoidon jälkeen veimme Ringon takaisin tarhaan ja kuvailin siellä vähän heppoja^^





 
Pontso



Honka
Aatu


Peppi



6.4. Raahasin itteni joskus puolenpäivän jälkeen Millalle. Mukana oli kamerat+jalusta ja Cassu. Sekoiltiin siin alussa kaikenlaista. Mentiin joskus yhdeltä ulos. Hypättiin Andylla ja Cassulla kolmen esteen sarjaa. Esteet nousi 20cm:stä 90cm:iin. Kun ylitsepääsemisestä tuli liian vakeeta, siirryttiin hypyttämään Hania. Ai että se on ihana koira♥  Kuvailtiin sitä jonka jälkeen alettiin ottaa kaikkii henkevii kuvii. Sitten käytiin palauttamassa kasa aurausmerkkejä kaupungille ja kiinnitettiin niihin lapppu jossa luki ''Kiitos lainasta :)''. Mentiin sitten Hanin kaa kävelylle Saleen ostamaan mulle lauantaikarkit ja jämähdettiin sohvalle kattomaan Supernauralia. Lähdin siinä seitsemän aikoihin.











Tätä se tuottaa kun on huippuvalokuvaaja xD


Luonnollinen asento...




Pahispukki




Milla kuvaamassa minua kun kuvaan Millaa...

Juuph... tuli aikamoinen kuvapommi. No ainakin varotin >:D
Huomenna sitten suuntaan nokkani Tampereen hevosmessuille. Olen siine Cassua mukaan ottamassa ja tietysti kameraa. Joten huomenna saattaa tulla joku postaus siitä^^

2 kommenttia: