lauantai 20. huhtikuuta 2013

Koripäiset miehet ovat jokseenkin... pelottavia x'')

Eli, eli kirjottelen nyt blogiin. Teksti olis pitäny tulla eile, mutta kun olin juuri saanut tekstin vcalmiiks ni netti katkes. Jorten that's why teksti tulee vasta ny... Viikonlopusta on tuleva todella... jännä, koska Milla tuleemeille juhlimaan minun syndejäni :DDDD Mutta kyllä minä muutakin olen tehnyt kun odottanut syndejäni.

Tiistaina, 16.4. menin Millalle uusi heppani Rafael mukana. Väänsimme koulua ja mäpä vähän testilin tota Rafaelia. Kuvattiin, ja olisin tunkenut jonkun koosteen päivästä tänne, jos videoklipit, jota kuvasin, olis toiminut >:( No, onneks kuvat on ihan kunnos. Mentiin lopuks meijän kisoihin tuleva koulurata, joka oli yllättävän helppo oppia ulkoa.





Keskiviikko meni tallilla ja torstaina menin Millan kaa kauppaan ostamaan kaikkee mun syndeil. Meen isä heitti meijät sin ja tuli itteki kauppaan. No me siinä Millan kaa käveltiin normaalisti, kunnes huomasin et meitä seuras joku. Reaktio: Oon kiljumisen ja repeemisen välissa ja valitsen vaihtoehdon c, eli repeän kaupan lattialle nauramaan ja vedet vuotaa silmistä. Minkä takia? Olin ajatellut, että isä olisi lähtenyt jonnekin muualle. Ei ku meitä seuraava mies onki meen isä, joka on laittanut korin päähän. Juu kyllä, kesti hetki tointuu tosta pikkasesta naurunpuuskasta. No kauppareissu suju hyvin, onnistuttiin kuluttaa yli kaks tuntii ja kierrettiin Prisma tosi järjestelmällisesti läpi. Käytii sit viel syömäs Heses ranskikset.

Eile sit meninki ulos hyppimään estettä Vihjeellä ft. Tirppa. Sillä oli mukana Aleksantra. Käytiin lämpäks lyhyt ja ytimekäs maastolenkki ja alettiin siinä sitten hyppimään. Este oli 10cm alkajaisiksi ja korkeimmillaan 100cm. Välillä tuli nosteltuu jalkoi liikaa ja välil taas tuntu, et eteenpäin laukkaaminenki vaati liikaa ponnsitusvoimaa. lol....





 
 
 

Nyt viikonloppuna saatte varautuu kuvapommiin ja pitkään postaukseen. Siltä viikonlopulta on myös videota tulossa, tulee varmasti jäljessä cx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti